VIRTUALNI PROZOR U STRUKOVNU BUDUĆNOST – e-Twinning projekt
U cilju povećanja vidljivosti i atraktivnosti strukovnog obrazovanja u ovom projektu je provedena digitalna marketinške kampanje svih škola sudionica: Prva ekonomska škola Zagreb, Ekonomska i upravna škola Split, Ekonomska i upravna škola Osijek, Komercijalno-trgovačka škola Split, Srednja strukovna škola bana Josipa Jelačića Sinj te Srednja škola Biograd na Moru. Projekt je integriran u školski kurikulum s ciljem pozicioniranja strukovnog obrazovanja kao privlačne opcije učenicima koji će prepoznati kako njime stječu ključne kompetencije za snalaženje u životu, strukovne kompetencije važne za uključivanje na tržište rada, ali i mogućnosti za daljnji nastavak obrazovanja. Svi dijelovi projektnih aktivnosti odvijali su se u redovnom nastavnom procesu za vrijeme nastavnih predmeta Marketing i Vježbenička tvrtka koji u svom planu i programu imaju sadržaje vezane za istraživanje tržišta, izradu promotivnih materijala (izrada letka, brošure, infografike, newslatera) i primjenu digitalnog marketinga. S obzirom da se cijeli projekt bazira na digitalnim kompetencijama, učenici su se tijekom projekta uočili važnost multimedije u funkciji vidljivosti. Vodilo se jako računa o e-sigurnosti i autorskim pravima te je postavljena i jedna stranica na twinspaceu o tome. S ozbirom da sve škole koje su sudjelovale dolaze iz sektora Ekonomija, trgovina i poslovna administracija, učenici su mogli zajednički raditi na određenim aktivnostima u sklopu istih ili srodnih predmeta. Projekt realizirale nastavnice Zorica Hrgovčić i Romana Rusek uz suradnju učenika iz 3.e i 4.e razreda.
Krajnji rezultat projekta možete vidjeti na sljedećem linku:
https://view.genial.ly/628763c2e62a760011a26c7f/presentation-virtualniprozorustrukovnubuducnost