2. trening bloka u okviru Projekta „Održivi razvoj društva kreće od mladih“
Autor: Tatjana Antić-Kivađ, 16. 11. 2019.
2. trening bloka u okviru Projekta „Održivi razvoj društva kreće od mladih“ održan je u našoj školi 15. i 16. studenog 2019. godine. Cilj ovog projekta je da se međusobno upoznajemo, dijelimo iskustva, uključimo učenike te ih osvijestimo o održivom razvoju.
Prva tema je bila „Društvo -okvir u kojem živimo „ gdje smo zajedno komentirali koju ulogu u održivom razvoju ima naš javni, poslovni i civilni sektor. Napravili smo i kratku vježbu u grupama gdje je svaka grupa izabrala jedan od ta 3 sektora i obrazložila koliko taj sektor ima utjecaja na održivi razvoj. Zaključak je bio da nema rezultata bez suradnje sva tri sektora.
Druga tema koju smo prošli bila je „Organiziranje zajednice“ gdje smo također u grupama rješavali slučaj sa zadanom problematikom i pokušavali pronaći rješenje za taj problem. Koje socijalne akcije bi mogli provesti i na koji način bi se razvoj zajednice mogao aktivirati.
Prošli smo i radionicu pod nazivom „Osnove coachinga za profesore i osobe koje rade s mladima“. Radionica je bila vrlo zanimljiva i korisna, što za osobni razvoj što za primjenu među učenicima. Coaching se sastoji od razgovora između dvije osobe gdje jedna osoba (coaching) aktivno sluša problem druge osobe navodeći ju na samostalno rješavanje vlastitog problema bez da joj daje bilo kakve savjete ili sugestije. Dakle, empatično ju sluša, razumije i dovodi do spoznaje kako sama riješiti taj problem.
Drugog dana Treninga odslušali smo kratko predavanje na temu „Dobro upravljanje i socijalni kapital“ i završili s radionicom pod nazivom „ Kako bi trebalo postupati s umjetnom inteligencijom u budućnosti“ koju su vodili članovi ODRAZ-a. Radionica je bila organizirana pomoću smartphonea, tableta ili laptopa i interneta. Rješavali smo 4 sesije vezane uz umjetnu inteligenciju na način što smo odgovarali na pitanja s njihove aplikacije koja je izgledala kao neki tip ankete. Pitanja su se bazirala uglavnom na naše osobno gledište na umjetnu inteligenciju, koliko ima utjecaja na današnji stil života, kolike su prednosti i mane od nje.