preskoči na sadržaj

Prva ekonomska škola Zagreb

 > O školi  > Projekti
Aktualni projekti, predavanja i posjete

PRODAJNA DEMONSTRACIJA KAO NAJUČINKOVITIJE SREDSTVO KOMUNIKACIJE

Autor: Tatjana Antić-Kivađ, 27. 4. 2023.

U 1. polugodištu i početkom 2. polugodišta školske godine 2022./2023., proveden je projekt „Prodajna demonstracija kao najučinkovitije sredstvo komunikacije“ u kojem su sudjelovali učenici trećih razreda.

Nositelji projekta: Kristina Matijević - voditelj i koordinator projekta, sudjelovanje i doprinos realizaciji rezultata projekta Ivana Šupuković, Ivana Kasun Škoro, Ilijana Sekulić Erić, Ivona Palić. 

U prvom dijelu projekta učenici su u grupama od 3-4 učenika osmisliti poslovnu organizaciju čija je osnovna djelatnost prodaja. U drugom dijelu projekta učenici su izradili plan održavanja prodajne prezentacije s demonstracijom koristeći gotov predložak koji je obuhvatio niz savjeta i ideja, a svrha mu je bila učenike potaknuti da prezentaciju obogate korištenjem apela na početku i kraju prezentacije, da koriste potvrdna pitanja, ispričaju neki zanimljiv događaj, koriste metafore i sl. Također, obrazac je usmjerio učenike na korištenje što više različitih načina demonstracije u cilju stvaranja dodane vrijednosti. Npr. pružanje mogućnosti da kupac isproba proizvod, korištenje dokaza u kontekstu provedenih testova, rezultata istraživanja i podataka o izvedbi novog proizvoda, usporedba rezultata vlastitog proizvoda s konkurencijom, svjedočanstva (citati zadovoljnih kupaca), izjave (citati iz recenzija proizvoda na internetu, u novinama i sl.), izvješća (o povećanju prodaje, o postotku zadovoljnih kupaca, o postotku kupaca koji bi preporučili prijatelju proizvod i sl.) ugledni suradnici i kupci. Učenici su pripremili promidžbene materijale koje su dali kupcima kao podsjetnik na prezentaciju (katalozi, letci s popustom, brošure sa slikama i korisnim informacijama) te su osmislili i izradili darove i posebne popuste (npr. za kupce koji se odmah odluče na kupnju, bon s popustom za kupce koji vrijedi mjesec dana i sl.). Treći dio projekta obuhvatio je prodajno predstavljanje koje se održalo na nastavnom satu, a učenici u razredu predstavljali su potencijalne kupce. Svaka grupa pripremila je svoj „štand“, koristeći školsku klupu na kojoj su izložili odabrani dio asortimana. Štand je bilo potrebno dekorirati i istaknuti logo poslovne organizacije. 

Projektom su uspješno ostvareni zadani ciljevi:

- Identificirati prodajnu demonstraciju kao najučinkovitije sredstvo komunikacije

- Primijeniti savjete i ideje za uspješnu prezentaciju

- Razviti komunikacijske kompetencije, vještine usmenog i pisanog izražavanja, kreativnost i prodajne vještine

- Obogatiti vlastito znanje iskustvima korisnim u budućim životnim situacijama

Ishodi koji su realizirani:

- Osmisliti poslovnu organizaciju čija je glavna djelatnost prodaja

- Predstaviti svoju poslovnu organizaciju, asortiman i novi proizvod u ponudi

- Demonstrirati proizvode drugim učenicima

- Procijeniti uspješnost učenika u izvršenju prodajnog predstavljanja

- Kritizirati neprimjereno i neprofesionalno ponašanje učenika prilikom održavanja prodajnih prezentacija s demonstracijom.

 








« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 
 > O školi  > Projekti
CMS za škole logo
Prva ekonomska škola Zagreb / Medulićeva 33, HR-10000 Zagreb / ss-prva-ekonomska-zg.skole.hr / ured@ss-prva-ekonomska-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju